Продавець TECHNO-КУМ розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
353 відгуків
🚚 УМОВИ ДОСТАВКИ ТА ОПЛАТИ ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ👉Детальніше
У нас Ви знайдете потрібну електроніку для всієї вашої сім'ї за доступними цінами.
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0019:00
  • Вівторок
    09:0019:00
  • Середа
    09:0019:00
  • Четвер
    09:0019:00
  • Пʼятниця
    09:0019:00
  • Субота
    09:0019:00
  • Неділя
    09:0019:00
Контакти
+380 (67) 008-97-50
+380 (50) 700-97-50
+380 (44) 334-35-89
Techno-Kym.in.ua
проспект Незалежності 129д, Чернівці, Україна
+380503350209+380503350209
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (67) 008-97-50
+380 (50) 700-97-50
+380 (44) 334-35-89

Доставка та оплата

Відправка замовлень

При оформленні замовлення до 12:00, відправка буде здійснена до 18:00 (за винятком форс-мажорних обставин). Якщо замовлення оформлене після 12:00, воно відправляється на наступний день.

Клієнт (покупець) отримує смс-повідомлення з номером декларації (ТТН) Нової Пошти в день відправки після 18:00 від нашого магазину. По прибуттю у відділення Нової Пошти клієнт (покупець) отримує смс від перевізника. Орієнтовна вартість і дата прибуття може бути вказана нашим менеджером.

Більш детально з тарифами НП можна ознайомитись на сайті https://novaposhta.ua/basic_tariffs

УВАГА!

У нашому магазині менеджери обов'язково передзвонюють на замовлення для підтвердження.

Без підтвердження товар ми не відправляємо.

Якщо у Вас немає можливості підтвердити замовлення по телефону, наприклад:

  • Не працює/загублений телефон
  • В момент замовлення Ви перебуваєте за кордоном або непідконтрольної території
  • Купуєте на подарунок, вказуючи дані іншої людини (пишіть коментар до замовлення, щоб не вийшов зіпсований подарунок)

Менеджери магазину можуть попрацювати через повідомлення до замовлення в особистому кабінеті PROM. Але, такі замовлення ми відправимо тільки по передоплаті, повній або частковій.

Також менеджер має право запросити повну або часткову передоплату за товар якщо у клієнта негативний рейтинг.

До вартості товару додається вартість упаковки товару 9 грн. Це потрібно для того, щоб запобігти фізичні пошкодження при транспортуванні товару, і зберегти оригінальну упаковку.

Шановні клієнти, ще хочемо звернути увагу, що товари йдуть без заводської плівки. Магазин перед відправкою робить візуальний огляд товару на наявність дефектів та заповнює відповідні документи. Також це дозволить клієнту перевірити товар на відділенні пошти.

Доставка по Україні здійснюється перевізником «Нова Пошта».

Замовлення обробляються з 09:00 до 19:00, у вихідні з 10:00 до 18:00. 

Якщо ви залишили замовлення в неробочий час, або не змогли до нас додзвонитися, ми самі зв'яжемося з вами на наступний робочий день.

Відправка в день замовлення буде, якщо замовлення оформлене до 12:00 у будні та в суботу. Неділя – відправлень немає. Замовлення оформлені пізніше зазначеного часу, відправляються на наступний робочий день.

Доставка в обласні центри та інші міста України, в більшості випадків, займає не більше 1-2 дня (в обл. центри). Це значить, ви зможете отримати своє замовлення вже на наступний день, або через, після його відправлення. Доставка в селища міського типу та села, як правило, займає від 1 до 3 днів, залежно від конкретного населеного пункту та дня відправлення замовлення.

Якщо ви оплачуєте замовлення по 100% передоплаті, то відправка замовлення відбувається після того, як до нас надійдуть гроші з банківської системи. Тому відразу після оплати зателефонуйте і повідомте про свій платіж, це суттєво прискорить процедуру відправлення замовлення.

Також необхідно надати чек на e-mail, що підтверджує оплату (при оплаті на р/р), просимо зберігати його до отримання товару та на протязі всього гарантійного часу. (всі подробиці при замовленні у менеджера) Підтвердження оплати може займати від 1 до 3 банківських днів.

Доставка «Новою Поштою»

Доставка здійснюється на відділення «Нової Пошти» у вашому населеному пункті. Ця служба має понад 1000 відділень, більш ніж у 600 нас. пунктах України. У великих містах, як правило, є декілька відділень. Мешканці тих сіл і селищ, в яких немає відділення «Нової Пошти», завжди можуть замовити доставку до відділення в своєму районному центрі і самостійно забрати замовлення звідти. Або замовити адресну доставку кур'єром НП. Така послуга збільшить вартість доставки і можлива тільки після передоплати. Повний каталог відділень є на сайті «Нова Пошта» novaposhta.ua.

Доставка здійснюється за рахунок покупця.

Вартість доставки згідно з тарифами «Нової Пошти». Орієнтовну вартість доставки замовлення ви можете дізнатися, зв'язавшись з нами по телефону.

Зверніть увагу, що після доставки ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися на відділенні «Нової Пошти» не більше 5-ти днів.

Після закінчення зазначеного строку посилка буде автоматично повернуто в наш магазин. Зберігання на відділенні не буде.

Якщо покупець хоче продовжити зберігання посилки більше 5 днів, потрібна передоплата 10% вартості товару.

«Нова Пошта» також пропонує послугу кур'єрської доставки за вказаною вами адресою. Кур'єрська доставка діє тільки у нас. пунктах, де є відділення «Нової Пошти».

При отриманні посилки по передоплаті замовлення може отримати тільки людина на яку було оформлене відправлення, при цьому він обов'язково повинен мати при собі паспорт.

Процедура отримання товару на відділенні Нової Пошти

ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте посилку на відділенні, навіть якщо замовлення по передоплаті!

Кожен клієнт Нової Пошти має право на огляд посилки не менше 5 хвилин, незалежно від кількості клієнтів, що бажають отримати свої посилки.

Якщо з якихось причин співробітник НП не надає даний час, клієнт може подати скаргу на гарячу лінію НП за номером 0 800 500 609 (дзвінки з міських телефонів і МТС безкоштовні).

Якщо з якихось причин клієнта (покупця) не влаштовує стан посилки: не відповідає замовлення (не той колір, не та модель), відсутні заводські комплектуючі, дефект упаковки, пошкодження товару або цілісності упаковки та інше, клієнт має право відмовитися від посилки.

Якщо це була передоплата, обов'язково телефонуйте на тел. служби підтримки клієнтів +38 098 305 67 27 (час роботи з 9:00 - 18:00, Неділя - вихідний). 

У разі, якщо все ж таки прийнято рішення забрати посилку, але буде необхідно надіслати додатково або замінити який-небудь товар, повинен бути складений Акт приймання-передачі на бланку НП у присутності працівника НП, як підтвердження факту невідповідності в якості і кількості отриманого вантажу.

https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/inspection_rules.pdf

Без цього Акта магазин не несе відповідальність за комплектацію замовлення та аксесуари. Якісь скарги без Акта НП не приймаються.

При виникненні будь-яких запитань в процесі отримання посилки будь ласка відразу зв'яжіться з нашим відділом відправлень. Телефон служби підтримки клієнтів: +38 098 305 67 27 (час роботи з 9:00 - 18:00, крім Неділі - вихідний).

Оплата через касу «Приватбанку»

Також ви можете здійснити оплату через касу у відділенні «ПриватБанку». Повідомте касиру дані і суму, яку ви збираєтеся оплатити.

Оплата через «Приват24»

Найшвидший спосіб оплати – платіж через систему Приват24.

Оплата при отриманні замовлення на «Новій Пошті»

Послуга післяплати дозволяє вам оплатити замовлення готівкою прямо у відділенні «Нової Пошти» при його отриманні або будь-якою картою за тарифами Вашого банку

Вартість відправки грошей післяплатою: 20грн +2% від суми замовлення + 0,5% страховка посилки.

Всі транспортні витрати оплачує покупець.

Оформляючи замовлення у нашому магазині, ви автоматично погоджуєтесь з вказаними правилами.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner